کتاب پنج هزار کلمه دانشگاهی با تعاریف مختصر ۵۰۰۰ Collegiate Word with Brief Definitions

۰ ریال
0 فروش

کتاب پنج هزار کلمه دانشگاهی با تعاریف مختصر 5000 Collegiate Word with Brief Definitions

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب دیگری را برای تقویت دایره واژگان و یادگیری لغات زبان انگلیسی دانشگاهی و علمی برای تمامی زبان آموزان سطح پیشرفته در نظر گرفته ایم. کتاب Collegiate Word with Brief Definitions به شما کمک می کند تا پنج هزار واژه ضروری زبان انگلیسی را به همراه توضیحات مختصر و مفید آنها فرابگیرید. علاوه بر این، فایل های صوتی این کتاب تلفظ صحیح واژگان مورد نظر را به شما آموزش خواهد داد. این کتاب می تواند به عنوان یک دیکشنری صوتی تلقی شود. تمامی علاقه مندان شرکت در آزمون های زبان انگلیسی بین المللی از قبیل آیلتس و تافل و GRE می‌توانند از محتویات کتاب Collegiate Word with Brief Definitions به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. لغات و صداها بر اساس حروف الفبا مرتب گردیده اند و تلفظ فایل های صوتی امریکایی می باشند. در پایان این کتاب نیز یک دوره فشرده تقویت حافظه قرار داده شده است که می تواند برای تمامی علاقه مندان جذاب و بسیار آموزنده باشد. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین می توانید کتاب Collegiate Word with Brief Definitions را برای تقویت دایره واژگان خود به صورت رایگان دانلود کرده و از آن استفاده نمایید. امیدواریم که مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

5000 Collegiate Word with Brief Definitions

Sound English Dictionary (5000 Collegiate Word with Brief definition) in which 5000 words with a short explanation. Audio book on vocabulary to prepare for exams GRE, TOEFL, ESL, etc. Reads speaker with an American accent.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی علمی و دانشگاهی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب پنج هزار کلمه دانشگاهی با تعاریف مختصر ۵۰۰۰ Collegiate Word with Brief Definitions”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید