کتاب آموزش زبان انگلیسی ضروری برای محیطهای کاری Collins Workplace English 1

۰ ریال
0 فروش

کتاب آموزش زبان انگلیسی ضروری برای محیطهای کاری Collins Workplace English 1

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Collins Workplace English 1 را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب به منظور آموزش زبان انگلیسی مورد نیاز در محیط های کاری می باشد. در این کتاب به مهارت هایی از قبیل پاسخ دادن به تلفن، نوشتن ایمیل های تجاری، مدیریت کردن برنامه‌های زمان‌بندی و رسیدگی به ارباب رجوع ها گنجانده شده اند. این کتاب می‌تواند به صورت خودخوان و یا در یک کلاس درس استفاده بشود. با استفاده از مطالب این کتاب می توانید مهارت های زبان انگلیسی خود در محیط های شغلی و کاری را به بهترین شکل ممکن تقویت کنید. انتشارات کالینز یکی از انتشارات نام آشنای منابع زبان های خارجی می باشد. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین این مجموعه را دانلود بفرمایید. ضمناً توصیه می کنیم که از کتاب آموزش زبان انگلیسی ضروری برای محیطهای کاری Collins Workplace English 2 نیز دیدن کنید.

Collins Workplace English 1

Do you want to speak and write English better at work? Meet Jasmine Goodman, personal assistant. She answers the phone, writes emails, manages her boss’ schedule and looks after visitors to the company. In the Workplace English self-study pack you can follow Jasmine’s daily life at her office and learn the English you need for your everyday work life.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش زبان انگلیسی ضروری برای محیطهای کاری Collins Workplace English 1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید