محاسبه نمره در Task 1 از آیلتس ماژول رایتینگ

محاسبه نمره در تسک 1 از رایتینگ ایلتس 

در این مقاله از وب سایت کاردوآنلاین قصد دارم در رابطه با محاسبه نمره در Task 1 از آیلتس ماژول رایتینگ از آزمون آیلتس صحبت کنم. به طور خاص در رابطه با Task 1 از آزمون آیلتس صحبت خواهم کرد. همانطور که در مقاله تفاوت های بین Task 1 در آزمون آیلتس و آزمون جنرال صحبت کردم در این آزمون تفاوت اصلی در Task 1 از رایتینگ و همچنین ریدینگ می‌باشد. توصیه می کنم حتما مقاله کسب بالاترین نمره در آزمون آیلتس را مطالعه کنید در این قسمت قصد دارم در رابطه با چهار معیار که برای محاسبه نمره شما در Task 1 اول از رایتینگ در آزمون آیلتس در نظر گرفته می شوند صحبت کنم. دقت کنید که از این معیار ها فقط یک معیار برای زبان آموزانی که در آیلتس جنرال شرکت می‌کنند متفاوت خواهد بود و آن هم معیار Task Achievement است.

معیار Task Achievement در آیلتس جنرال

این معیار به تعداد کلمات شما و همچنین سبک و استایل استفاده شده در نامه تولید شده اشاره می کند.

معیار Task Achievement در آیلتس آکادمیک

این معیار در رابطه با ارائه یک Overview و همچنین ارائه کردن اطلاعات و نکات اصلی اشاره می کند. این معیار شامل تعداد کلمات نوشته شده و یا همان Word Count نیز می باشد.

معیار Coherence و Cohesion

برای زبان آموزانی که در آزمون آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک شرکت می کنند این معیار یکسان خواهد بود. این معیار در رابطه با سازماندهی اطلاعات ارائه شده و پاراگراف بندی و همچنین استفاده کردن از کلمات ربط و یا اصطلاحاً Linking Device می باشد. معیار Lexical Resource: این معیار نیز تفاوتی بین آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک در نظر نمی‌گیرد. در واقع این معیار که به طور غیر رسمی تر همان دایره واژگان شما را در نظر می گیرد در رابطه با زبان استفاده شده و همچنین واژگان و Collocation ها و تعداد Error های است که در رایتینگ اتفاق افتاده است.

معیار Grammar

شبیه به معیار قبلی این معیار نیز تفاوتی برای آیلتس جنرال و آکادمیک نخواهد کرد. این معیار در رابطه با ساختار گرامری نامه نوشته شده و یا گزارش نوشته شده و استفاده از زمان‌های مختلف و نگارش و علامت گذاری و یا Punctuation و همچنین تعداد Error هایی است که اتفاق افتاده است.

از معیارهای بالا هر کدام ۲۵ درصد از نمره نهایی شما را برای Task 1 از بخش Writing را شامل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *