مجله آموزش زبان انگلیسی English Today

English Today
۰ ریال
1 فروش

مجله آموزش زبان انگلیسی English Today

اگر شما نیز برای یادگیری زبان انگلیسی از مجلات آموزشی استفاده می‌کنید احتمالاً می‌دانید که در وب سایت کاردوآنلاین همواره سعی کرده‌ایم که مجلات متنوعی برای شما قرار بدهیم. برای مثال آرشیو کامل مجله آموزش زبان انگلیسی هات انگلیش Hot English یکی از بهترین مجله های می باشد که زبان آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند. اما در پست امروز مجله English Today را برای شما در نظر گرفته ایم. این مجله بی نظیر نیز به شما کمک می کند تا زبان انگلیسی را به صورتی کاملاً جذاب فرا بگیرید. هر شماره از مجله English Today شامل ۸۰ صفحه می باشد و موضوعات مختلفی مربوط به زبان انگلیسی در آن آموزش داده شده‌اند. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید تعدادی از شماره های مجلات English Today را برای یادگیری زبان انگلیسی دانلود کنید.

English Today

Since August 2006, a monthly English language magazine “English Today” is being published under the banner. This magazine of 80 pages magazine costs only Rs. 20/- and is perhaps the first of its kind in India which aims to satiate the cravings of the mind to master the intricacies of the English language. The magazine through its well crafted sections and balanced exercises enables the readers to test their all round knowledge of the English language.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع مجلات آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجله آموزش زبان انگلیسی English Today”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید