مجموعه تمرکز بر روی آزمون زبان انگلیسی ایلتس Focus IELTS Foundation

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه تمرکز بر روی آزمون زبان انگلیسی ایلتس Focus IELTS Foundation

آزمون زبان انگلیسی آیلتس امروزه به عنوان یک معیار بین المللی برای سنجش سطح توانمندی افراد در زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از سازمانها دانشگاه ها و ارگانها مدرک آزمون زبان انگلیسی آیلتس را به رسمیت می شناسند.در وب سایت کاردوآنلاین منابع بی‌نظیری را در این رابطه در اختیار شما قرار داده ایم. پست امروز را نیز به معرفی مجموعه Focus IELTS Foundation اختصاص داده ایم تا با استفاده از آن شما بتوانید مهارت های خود به منظور شرکت در آزمون آیلتس را تقویت کرده و بهترین نمره را کسب کنید. در این مجموعه بی نظیر واژگان علمی مربوط به آزمون زبان انگلیسی آن را به شما آموزش داده و مهارت های مختلف شما را تقویت خواهد کرد. امیدواریم مجموعه آموزشی Focus IELTS Foundation نیز مورد توجه تمامی علاقمندان و متقاضیان شرکت در آزمون بین المللی قرار بگیرد.

Focus IELTS Foundation

Focus on IELTS was developed by the author in the classroom and includes key features (including Error Hit Lists and Practice banks) from real students’ needs in real classroom situations. Critical Thinking and Reflective Learning training helps students become more analytical as learners Academic Vocabulary sections systematically build up knowledge of the Academic Word List Academic Style sections focus on key aspects of academic English, and develop students’ ability to achieve the appropriate formal style.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تمرکز بر روی آزمون زبان انگلیسی ایلتس Focus IELTS Foundation”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید