کتاب شروع به آماده شدن برای آزمون توئیک Pass the TOEIC Test – Introductory Course

۱۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

کتاب شروع به آماده شدن برای آزمون توئیک Pass the TOEIC Test – Introductory Course

در پست امروز وب سایت کاردوآنلاین کتاب Pass the TOEIC Test – Introductory Course را به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی TOEIC تقدیم می کنیم. همانطور که احتمالا می دانید آزمون زبان انگلیسی TOEIC یک معیار برای سنجش سطح توانمندی افرادی است که می‌خواهند از زبان انگلیسی در حوزه های شغلی و تجاری استفاده کنند. در وب سایت کاردوآنلاین همواره تلاش کرده ایم که منابع مختلفی را برای آزمون زبان انگلیسی TOEIC در اختیار شما قرار بدهیم. کتاب Pass the TOEIC Test – Introductory Course که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد، کمک می‌کند تا شما بتوانید در مراحل بسیار ابتدایی به منظور شرکت در آزمون TOEIC آماده شوید. این کتاب بر روی مهارت های مختلف زبان انگلیسی شما از قبیل لیسنینگ و ریدینگ کار کرده و آنها را به منظور شرکت و کسب حداکثر نمره در آزمون TOEIC تقویت می‌کند. استفاده از کتاب Pass the TOEIC Test – Introductory Course بدون نیاز به شرکت در کلاس درس امکان پذیر است و زبان آموزان می توانند به صورت خودخوان از آن استفاده نمایند. امیدواریم این کتاب نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی TOEIC قرار بگیرد.

Pass the TOEIC Test – Introductory Course

Pass the TOEIC test is a thoroughly comprehensive, authentic, and up-to-date preparation course for the TOEIC test. Ideal for self-study or class use, the course builds confidence and boosts test scores for students on the Listening and Reading sections of the TOEIC test.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی توئیک TOEIC می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب شروع به آماده شدن برای آزمون توئیک Pass the TOEIC Test – Introductory Course”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید