مجموعه کتابهای تست واقعی آزمون اف سی ای Cambridge First Certificate in English

Cambridge First Certificate in English
۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه کتابهای تست واقعی آزمون اف سی ای Cambridge First Certificate in English

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه کتاب‌های Cambridge First Certificate in English را به تمامی متقاضیان شرکت در آزمون بین المللی FCE تقدیم می کنیم. همانطور که احتمالا می دانید آزمون زبان انگلیسی FCE توسط موسسه کمبریج برگزار می‌شود و یکی از آزمون هایی است که به منظور سنجش سطح توانمندی افراد در زبان انگلیسی برگزار می گردد. این آزمون در بخش‌های مختلف مهارت های شما در زبان انگلیسی را ارزیابی کرده و به شما کمک می کند تا بتوانید در دنیای امروز به فعالیت‌های بین‌المللی خود جامه عمل بپوشانید. با استفاده از مجموعه کتاب‌های Cambridge First Certificate in English که در این قسمت به شما تقدیم می گردند شما می توانید به صورت خودخوان نمونه آزمون های واقعی مربوط به آزمون FCE را دنبال کرده و با استفاده از آنها مهارت های خود را تقویت کنید. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی FCE را دارند می‌توانند از مجموعه کتاب‌های Cambridge First Certificate in English بهره مند بگردند. ضمناً توصیه می‌کنیم که از مجموعه کتابهای تست واقعی آزمون سی ای ای Certificate In Advanced English CAE و مجموعه کتابهای نمونه تست واقعی برای آزمون سی پی ای Cambridge Certificate of Proficiency in English نیز دیدن بفرمایید. امیدواریم که این مجموعه کتاب‌ها نیز بتواند شانس شما برای کسب حداکثر نمره در آزمون FCE را تقویت کند.

Cambridge First Certificate in English

Contains four complete tests for the First Certificate exam from Cambridge ESOL. These past examination papers provide the most authentic exam preparation available, allowing candidates to familiarize themselves with the content of the exam and to practice exam techniques. Color visual material for Paper 5 is included with each test. The Student’s Book is also available as a ‘with answers’ edition, suitable for self study.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی اف سی ای FCE می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه کتابهای تست واقعی آزمون اف سی ای Cambridge First Certificate in English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید