کتاب زبان انگلیسی برای دانشجویان رشته امور مالی و دارایی Absolute Financial English

۰ ریال
0 فروش

کتاب زبان انگلیسی برای دانشجویان رشته امور مالی و دارایی Absolute Financial English

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین کتاب Absolute Financial English را به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تخصصی حوزه امور مالی تقدیم می کنیم. همانطور که می دانید امروزه بسیاری از افراد در مشاغل مختلف نیازمند این هستند که بتوانند زبان انگلیسی تخصصی خود را فرا بگیرند و از زبان انگلیسی در حوزه کسب و کار خود استفاده کنند. کتاب Absolute Financial English به شما کمک می کند تا در حوزه هایی از قبیل حسابداری و امور مالی از زبان انگلیسی استفاده کنید. تمامی دانشجویان مربوط به چنین رشته هایی میتوانند جز مخاطبان این کتاب بی نظیر باشند. از تمامی دانشجویان رشته امور مالی و دارایی نیز دعوت می کنیم که در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین کتاب Absolute Financial English را دریافت کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی آن به منظور یادگیری زبان تخصصی رشته حسابداری و امور دارایی استفاده کنند. امیدواریم این کتاب نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Absolute Financial English

Absolute Financial English is a complete course for students preparing for the ICFE examination and for anyone studying English for finance and accounting purposes.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب زبان انگلیسی برای دانشجویان رشته امور مالی و دارایی Absolute Financial English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید