مجموعه آموزش زبان انگلیسی با تصاویر English in Pictures

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی با تصاویر English in Pictures

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه English in Pictures را برای تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی در نظر گرفته‌ایم. این مجموعه آموزشی که در 4 سطح تنظیم شده است و کمک می کند تا این بار زبان انگلیسی را با استفاده از تصاویر فرا بگیرید. این مجموعه آموزشی برای زبان آموزان سطح مبتدی و متوسطه تنظیم شده است. با استفاده از مجموعه English in Pictures نه تنها لغات و کلمات زبان انگلیسی را فرا خواهید گرفت بلکه گرامر ضروری و کاربردی را آموزش خواهید دید. استفاده کردن از جملات کاربردی و البته کلمات کلیدی و پرکاربرد در مجموعه کتاب‌های English in Pictures در دستور کار قرار گرفته اند. امیدواریم که این مجموعه آموزشی نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی و به طور ویژه زبان آموزانی که قصد تقویت دایره لغات و کلمات زبان انگلیسی خود را دارند قرار بگیرد.

English in Pictures

English in Pictures 1 is the first of the four-part series aiming to take learners from the beginner to pre-intermediate level. The course is based on grammar and basic vocabulary syllabus and was designed to help students master basic sentence patterns and communicate in the most common situations.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی با تصاویر English in Pictures”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید