مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای حوزه فروش و خرید English for Sales and Purchasing

۷۲۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای حوزه فروش و خرید English for Sales and Purchasing

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه دیگری را با نام English for Sales and Purchasing برای تمامی علاقمندان به زبان انگلیسی در حوزه‌های تجاری و خرید و فروش در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی یک دوره کاملاً فشرده است که برای تمامی افرادی که در آینده به کار خرید و فروش محصولات و کالاها مشغول خواهند شد، مفید می باشد. با استفاده از این مجموعه آموزشی بی نظیر ارتباطات موفق با مشتریان بین المللی و همچنین همکاران خود در زبان انگلیسی را فرا خواهید گرفت. مجموعه English for Sales and Purchasing می تواند ۲۵ تا ۳۰ ساعت آموزش کاملا کاربردی را برای شما فراهم کند و تمامی مهارت های مختلف برای موفقیت در این حوزه شغلی را به شما آموزش خواهد داد. موضوعاتی از قبیل تماس‌های تلفنی، جلسات کاری، ارائه و معرفی کالاها و بسیاری موضوعات دیگر در مجموعه English for Sales and Purchasing قرار گرفته اند. امیدواریم که این مجموعه بی نظیر نیز بتواند مورد توجه تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد.

English for Sales and Purchasing

English for Sales and Purchasing is an ideal short course for anyone who needs to communicate effectively with international clients and colleagues in a sales or purchasing environment. English for Sales and Purchasing is suitable for both buyers and sales people who require fluent business English to manage international clients, deal with foreign suppliers, attend international exhibitions, and deal with complaints and inquiries. English for Sales and Purchasing presents the essential expressions and conversation techniques that will enable successful communication in these situations. Every unit presents realistic scenarios and specific themes for sales and purchasing, such as approaching a new client, selecting potential suppliers, developing proposals, and typing up orders and deliveries.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای حوزه فروش و خرید English for Sales and Purchasing”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید