مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی برای کارکنان رشته جهانگردی Career Paths: Tourism

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی برای کارکنان رشته جهانگردی Career Paths: Tourism

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که در حوزه جهانگردی و توریسم فعالیت دارید احتمالاً می‌دانید که زبان تخصصی این رشته را باید فرا بگیرید. در این قسمت از وبسایت کاردوانلاین مجموعه آموزشی Career Paths Tourism را برای تمامی علاقمندان به زبان انگلیسی حوزه توریسم و جهانگردی در نظر گرفته ایم. این مجموعه بی نظیر تمامی آنچه که برای فعالیت در این رشته بدان نیاز دارید را به شما آموزش خواهد داد. مجموعه آموزشی Career Paths Tourism نه تنها لغات بلکه مهارت های چهارگانه شما یعنی لیسنینگ، ریدینگ، اسپیکینگ و رایتینگ را به خوبی تقویت خواهد کرد و شما را در برقراری ارتباطات موثرتر یاری خواهد نمود. پیشتر نیز مجموعه های آموزشی دیگری برای حوزه جهانگردی و توریسم بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار داده شده‌اند که برای مثال می توانید از مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای صنعت توریست و جهانگردی English for Careers: Tourism و مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای صنعت جهانگردی بین المللی English for International Tourism و کتاب زبان انگلیسی تخصصی برای صنعت گردشگری Oxford English for Careers: Tourism 3 دیدن کنید.

Career Paths: Tourism

Career Path: Tourism is a new educational resource for tourism professionals who want to improve their English communication skills in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking, and writing. Career Paths English: Tourism presents subject matter including reservations, health concerns, money issues, tours and career options. The series is organized into three levels of difficulty and offers over 400 vocabulary terms and phrases. Every unit includes a test of reading comprehension, vocabulary, and listening skills, and leads students through written and oral production.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی برای کارکنان رشته جهانگردی Career Paths: Tourism”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید