مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته مخابرات و فناوری اطلاعات English for Telecoms and Information Technology

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته مخابرات و فناوری اطلاعات English for Telecoms and Information Technology

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه English for Telecoms and Information Technology از سری آموزشهای Express Seriesرا به منظور آموزش زبان تخصصی و فنی رشته مخابرات و فناوری اطلاعات در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی به عنوان یک دوره فشرده و کوتاه در قالب ۲۵ تا ۳۰ ساعت آموزش مفید می‌تواند زبان فنی و تخصصی مربوط به رشته مخابرات و آی تی را به شما آموزش بدهد. تمامی دانشجویان رشته فناوری اطلاعات و مخابرات و یا حتی رشته های مرتبط از قبیل کامپیوتر می توانند مخاطبین این دوره آموزشی فوق العاده به حساب بیایند. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین می توانید مجموعه English for Telecoms and Information Technology را به صورت کامل دانلود کرده و در صورت تمایل از مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته فناوری اطلاعات Oxford English for Information Technology نیز دیدن بفرمایید.

English for Telecoms and Information Technology

English for Telecoms and Information Technology is part of the Express Series. It is an ideal course for students in employment, who want to communicate better in English. This short, intensive course can be completed in 25-30 hours, so students make progress quickly. English for Telecoms and Information Technology can be used as a stand-alone course, for self-study using the interactive MultiROM, or alongside a coursebook such as International Express.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته مخابرات و فناوری اطلاعات English for Telecoms and Information Technology”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید