مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای مهندسین رشته های برق و مکانیک English for Electrical and Mechanical Engineering

۰ ریال
1 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای مهندسین رشته های برق و مکانیک English for Electrical and Mechanical Engineering

رشته مهندسی مکانیک و برق نیز یکی دیگر از حوزه هایی می باشد که زبان فنی و تخصصی خود را دارند. در این قسمت از وبسایت کاردوانلاین مجموعه آموزشی English for Electrical and Mechanical Engineering را به منظور آموزش و یادگیری زبان فنی رشته برق و مکانیک در نظر گرفته ایم. دانشجویان و شاغلین مربوط به این حوزه می توانند از مطالب مربوط به این مجموعه آموزشی که از انتشارات آکسفورد می باشد استفاده کنند. مجموعه آموزشی پیش رو تمامی مهارت های ضروری را به شما آموزش خواهد داد و با استفاده از تمرینات مختلف موضوعاتی از قبیل کار کردن با دیکشنری ها را نیز در دستور کار قرار خواهد داد. دراین قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را دانلود کرده و از محتوای ارزشمند آن استفاده کنید. امیدواریم که مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

English for Electrical and Mechanical Engineering

Coverage in all four skills with up-to-date technical content.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای مهندسین رشته های برق و مکانیک English for Electrical and Mechanical Engineering”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید