مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی رشته امور مالی و دارایی Career Paths: Finance

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی رشته امور مالی و دارایی Career Paths:
Finance

امروزه زبان انگلیسی در مشاغل مختلف به طور تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و افراد می بایست بتوانند با واژگان و عبارات های فنی و تخصصی هر کدام از مشاغل آشنا بشوند. در این رابطه مجموعه های مختلفی در وبسایت کاردوآنلاین قرار گرفته اند که یکی از آنها مجموعه Career Paths Finance می باشد که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد. مجموعه Career Paths Finance برای آن دسته از زبان آموزانی تنظیم شده است که در مشاغل مربوط به امور مالی و دارایی فعالیت دارند و می‌خواهند زبان تخصصی خود را تقویت کنند. در مجموعه Career Paths Finance عبارتها و واژگان فنی در رابطه با بانکداری، سرمایه گذاری، تراکنش های تجاری، بیمه و موارد مرتبط را فرا خواهید گرفت. هر چهار مهارت زبان انگلیسی شما از قبیل مهارت ریدینگ و لیسنینگ و اسپیکینگ و رایتینگ به طور تخصصی در مجموعه Career Paths Finance تقویت خواهد شد. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید مجموعه Career Paths Finance را به منظور یادگیری واژگان و مهارت های تخصصی مشاغل مرتبط به امور مالی و دارایی دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

Career Paths: Finance

Career Paths: Finance is a new educational resource for finance professionals who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking and writing. Career Paths: Finance addresses topics including banking, investing, careers, business operations and insurance.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی رشته امور مالی و دارایی Career Paths: Finance”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید