مجموعه آموزش نوشتن و نت برداری زبان انگلیسی برای خردسالان Interactive Notebooks Language Arts

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش نوشتن و نت برداری زبان انگلیسی برای خردسالان Interactive Notebooks Language Arts

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز یک مجموعه آموزشی دیگر را به شما تقدیم می کنیم تا با استفاده از آن بتوانید به طور ویژه مهارت رایتینیگ و نت برداری خود در زبان انگلیسی را تقویت کنید. مجموعه آموزشی Interactive Notebooks Language Arts به شما کمک می کند تا به سادگی ساختار جملات در زبان انگلیسی را درک کرده و موضوعاتی از قبیل اسمها، صفات و غیره را فرا بگیرید. این مجموعه آموزشی برای زبان آموزان خردسال تنظیم شده است و می تواند به آنها کمک کند تا مهارت های رایتینگ خود را به مرور تقویت نمایند. مجموعه آموزشی Interactive Notebooks Language Arts نیاز به تدریس شدن در کلاس درس توسط مدرسین عزیز دارد. امیدواریم که این مجموعه آموزشی نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و به طور ویژه دوستداران مهارت رایتینگ و نوت برداری قرار بگیرد.

Interactive Notebooks Language Arts

In Interactive Notebooks: Language Arts for first grade, students will complete hands-on activities about long vowels, sentence structure, nouns, adjectives, story elements, text features, and more. The Interactive Notebooks series spans kindergarten to grade 5. Each 96-page book contains a guide for teachers who are new to interactive note taking, lesson plans and reproducible for creating notebook pages on a variety of topics, and generic reproducible for creating even more notebook pages.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش نوشتن و نت برداری زبان انگلیسی برای خردسالان Interactive Notebooks Language Arts”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید