مجموعه آموزش سریع گرامر زبان انگلیسی Speed Up Grammar

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش سریع گرامر زبان انگلیسی Speed Up Grammar

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه Speed Up Grammar را به منظور تقویت گرامر زبان انگلیسی شما در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی روش کاملاً پویا و بصری را برای تقویت گرامر زبان آموزان غیر انگلیسی زبان در دستور کار قرار داده است. مجموعه آموزشی Speed Up Grammar برای زبان آموزان سطوح مقدماتی بسیار مناسب می باشد. تمرینات آموزنده و لذت بخش به همراه تصاویر زیبا و دوست داشتنی، طراحی خلاقانه و جذاب و بسیاری ویژگی دیگر باعث شده است که مجموعه Speed Up Grammar یک منبع بسیار مناسب برای آموزش گرامر زبان انگلیسی به حساب بیاید. این مجموعه هم می تواند در کلاس های درس مورد استفاده قرار گرفته و هم به صورت خودخوان مطالعه گردد. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین توانید مجموعه Speed Up Grammar را به منظور تقویت دانش خود در رابطه با گرامر زبان انگلیسی و قواعد دستوری آن را دریافت کنید.

Speed Up Grammar

Speed Up Grammar offers a dynamic, visually oriented presentation of English Grammar for EFL students. It can be used a separate practice book or in conjunction with the rest of the Speed Up series, designed according to the principles of copmrehension-based language learning. Speed Up Grammar 2’s primary aim is to facilitate EFL learners’ comprehension, and a sound understanding of grammar will enable them to better grasp language input. The book focuses on receptive grammar, but some production-based exrcises are included to provide additional practice with structures.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش سریع گرامر زبان انگلیسی Speed Up Grammar”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید