مجموعه تقویت مهارت نوشتن در زبان انگلیسی Boost Writing

Boost! Writing
۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه تقویت مهارت نوشتن در زبان انگلیسی Boost Writing

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی Boost Writing را به منظور تقویت مهارت رایتینگ و نگارش زبان آموزان در نظر گرفته‌ایم. در همین ابتدای کار متذکر میشویم که می توانید علاوه بر این مجموعه آموزشی از مجموعه تقویت مهارت گوش دادن در زبان انگلیسی Boost Listening نیز استفاده کنید. مجموعه آموزشی Boost Writing در 4 سطح تنظیم شده است و برای زبان آموزان نوجوان مناسب می باشد. این مجموعه آموزشی با فراهم کردن مدل ها و نمونه ها و تمرین های نوشتاری متنوع و متعدد مهارت نگارش زبان آموزان را بیش از پیش تقویت می‌کند. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین از تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و به طور ویژه زبان آموزانی که به دنبال تقویت مهارت رایتینگ خود هستند دعوت می کنیم که مجموعه آموزشی Boost Writing را دانلود کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی آن بهره مند شوند.

Boost Writing

Boost! Writing is a 4-level series for junior learners, that uses clear models and simple writing activities to develop effective writing skills.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش رایتینگ و نگارش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تقویت مهارت نوشتن در زبان انگلیسی Boost Writing”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید