مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای متخصصان حقوقی English for Legal Professionals

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای متخصصان حقوقی English for Legal Professionals

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه English for Legal Professionals را برای تمامی افرادی که از زبان انگلیسی در حوزه تخصصی قضاوت استفاده می‌کنند در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی که از سری آموزشهای Express Seriesمیباشد به شما کمک می کند تا در یک دوره کوتاه و فشرده زبان انگلیسی تخصصی خود را تقویت کنید. دانشجویان حقوق و همچنین وکلا می توانند از محتوای ارزشمند مجموعه English for Legal Professionals که در قالب ۲۵ تا ۳۰ ساعت تنظیم شده است استفاده کنند و زبان انگلیسی تخصصی حوزه حقوق، قضاوت و حوزه‌های مرتبط را فرا بگیرند. امیدواریم که این مجموعه آموزشی بی نظیر نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد و بتواند زبان فنی تخصصی مربوط به حوزه قضاوت را به تمامی علاقه مندان آموزش بدهد.

English for Legal Professionals

English for Legal Professionals is an ideal short course for anyone who needs to speak about the law in a business environment to clients, business partners, and colleagues. English for Legal Professionals is part of the Express Series. It is an ideal course for students in employment, who want to communicate better in English. This short, intensive course can be completed in 25-30 hours, so students make progress quickly. English for Legal Professionals can be used as a stand-alone course, for self-study using the interactive Multi ROM, or alongside a coursebook such as International Express.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای متخصصان حقوقی English for Legal Professionals”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید