مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای علوم زیست پزشکی English for Biomedical Science

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای علوم زیست پزشکی English for Biomedical Science

همانطور که می دانید امروزه زبان انگلیسی به طور ویژه در حوزه‌های علمی و شغلی متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته و افرادی که در حوزه های مختلف فعالیت می‌کنند نیاز است که بتوانند با زبان انگلیسی فنی خود ارتباط برقرار کنند. از همین جهت نیز در این قسمت مجموعه English for Biomedical Science برای تمامی علاقه‌مندان به زبان انگلیسی تنظیم شده است. این مجموعه آموزشی مفید برای زبان آموزانی است که قصد دارند از زبان انگلیسی تخصصی برای رشته علوم پزشکی استفاده کنند، تمامی دانشجویان و افرادی که قصد دارند در آینده در حوزه علوم زیست پزشکی فعالیت کنند، می توانند از مطالب ارزشمند مجموعه English for Biomedical Science استفاده کنند. این مجموعه دارای تمرین های متعدد و متنوعی است که روند پیشرفت زبان آموز در آن به سادگی رقم خورده است. امیدواریم که مجموعه English for Biomedical Science نیز مورد توجه تمامی شما دوستان قرار بگیرد.

English for Biomedical Science in Higher Education Studies

English for Biomedical Science is a skills-based course designed specifically for students of biomedical science who are about to enter English-medium tertiary level studies. It provides carefully graded practice and progressions in the key academic skills that all students need, such as listening to lectures and speaking in seminars. It also equips students with the specialist biomedical science language they need to participate successfully within a biomedical science faculty.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای علوم زیست پزشکی English for Biomedical Science”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید