کتاب تست و آزمون گرامر زبان انگلیسی English Grammar Tests

۰ ریال
0 فروش

کتاب تست و آزمون گرامر زبان انگلیسی English Grammar Tests

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین کتاب English Grammar Tests را به منظور سنجش دانش زبان انگلیسی زبان آموزان در حوزه گرامر و قواعد دستوری زبان انگلیسی در نظر گرفته ایم. یادگیری گرامر زبان انگلیسی می‌تواند کمی کسل کننده و همچنین دشوار باشد. اما حقیقت موضوع این است که با استفاده از کتاب‌هایی که در روی وبسایت کارد,آنلاین منتشر می شوند شما می توانید گرامر زبان انگلیسی را با روش متفاوت فرا بگیرید. برای مثال کتاب English Grammar Tests که در این قسمت به شما عرضه می شود شامل ۱۸ تست و تمرین گرامر زبان انگلیسی است که می تواند به شما کمک کند دستور زبان انگلیسی را به ساده ترین شکل ممکن فرا بگیرید. این کتاب بی نظیر شامل پاسخ تمامی سوالات نیز می‌باشد و این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید در چه سطحی قرار دارید. اگر به کتاب‌های مشابه نیز علاقه مند هستید توصیه می کنیم از کتاب تست اصطلاحات و عبارات عامیانه زبان انگلیسی English Idioms and Expressions Test  و کتاب تست واژگان مترادف در زبان انگلیسی Synonyms Test نیز دیدن کنید. امیدواریم که این کتاب بی نظیر نیز در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

English Grammar Tests

The attitude to learn is an attribute that you must never lose. I believe you have learned a lot of important things that will help you speak and write English more effectively. However, learning must never end here. As much as this book covered a wide range of grammatical and spelling errors, it does not cover every error in the English language. Hence, it is imperative that you continue to seek avenues to learn more and continue to improve.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب تست و آزمون گرامر زبان انگلیسی English Grammar Tests”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید