مجموعه آموزش کامل و کاربردی زبان انگلیسی English in Context

English in Context
۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش کامل و کاربردی زبان انگلیسی English in Context

در پست امروز وب سایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی عنوان را برای تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی به بررسی موضوعات مختلف مربوط به زبان انگلیسی و به طور ویژه اسپلینگ و املای صحیح کلمات می‌پردازد. مجموعه آموزشی English in Context با ارائه تمرین ها و آموزش‌های متنوع سعی دارد تا زبان آموزان را از این نقطه نظر آماده کرده و مهارت های ضروری شرکت در آزمون های بین المللی را نیز به آنها آموزش بدهد. مجموعه آموزشی English in Context شامل واژگان بسیار ضروری در حوزه‌های مختلف نیز می باشد. برای مثال با استفاده از این مجموعه آموزشی شما می توانید واژگان مربوط به حرفه ها و شغل ها، رانندگی کردن، کامپیوترها و تکنولوژی، تبلیغات و بسیاری موضوعات دیگر را فرا بگیرید. استفاده کردن از موضوعاتی از قبیل حکایت‌ها، نقل قول های مشهور، غذاهای خارجی و بسیاری موضوعات دیگر در مجموعه کتاب‌های English in Context قرار گرفته اند تا بتوانند آموزش جذاب تری را رقم بزنند. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین می توانید کتاب های مربوط به مجموعه آموزشی English in Context را دریافت کنید.

English in Context

Everyday ways to continually increase “word power” Topical Vocabulary sections focus on key areas such as careers, driving, computers, and advertising. Lively contexts include fables, famous quotations, foreign foods, name derivations, weather oddities, and more. The student book is 112-pages.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع تدریس زبان انگلیسی برای مدرسین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش کامل و کاربردی زبان انگلیسی English in Context”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید