کتاب لهجه زبان انگلیسی امریکایی را بهبود ببخشید Improve American English Accent

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

کتاب لهجه زبان انگلیسی امریکایی را بهبود ببخشید Improve American English Accent

اگر شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی هستید که به یادگیری تلفظ و لهجه دقیق زبان انگلیسی امریکایی اهمیت می دهند، می توانید در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Improve American English Accent را دریافت کنید. این کتاب آموزشی با سلسله دروس ساده و روان لهجه زبان انگلیسی امریکایی شما را تقویت می کند. علاوه بر این، با استفاده کردن از این کتاب می توانید از گرامر و دایره لغات ای که پیش تر فراگرفته اید این بار با تلفظ و لهجه صحیح استفاده کنید. دست و پا زدن برای برقراری ارتباط با بومی زبانان با تلفظ ضعیف یک تجربه خسته کننده هم برای شما و هم برای بسیاری از زبان آموزان دیگر خواهد بود. این بار با مطالعه کردن دقیق کتاب Improve American English Accent و ارتقای اعتماد به نفس در استفاده از انگلیسی و همچنین تلفظ دقیق و لحظه مناسب زبان انگلیسی امریکایی می توانید از این مشکلات رهایی یافته و به مانند انگلیسی زبانان بومی صحبت کنید. کتاب Improve American English Accent یک مجموعه آموزشی آسان و روان و سرگرم کننده است که به منظور یادگیری و تسلط بر چالش برانگیزترین موارد مکالمه زبان انگلیسی امریکایی تنظیم گردیده است. امیدوارم که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Improve American English Accent را دانلود کرده و از محتوای فوق‌العاده ارزشمند آن استفاده کنید.

Improve American English Accent

Even though you know the vocabulary and the endless grammar rules, you still find it difficult to pronounce English words correctly. This struggle with your new language can make communicating with native English speakers a frustrating experience for both you and them. Now you can gain confidence in your English skills and speak like an American with this focused, non intimidating program.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب لهجه زبان انگلیسی امریکایی را بهبود ببخشید Improve American English Accent”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید