کتاب آموزش لهجه زبان انگلیسی استرالیایی واقعی Listening to Australia – Advanced

۳۰۰,۰۰۰ ریال
20 فروش

کتاب آموزش لهجه زبان انگلیسی استرالیایی واقعی Listening to Australia – Advanced

کتاب Listening to Australia – Advanced که در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد یک کتاب بسیار ارزشمند برای تقویت مهارت شنیداری و یا همان لیسینینگ با لهجه زبان انگلیسی استرالیایی می باشد. در این کتاب مکالمات روزمره در کنار محتویات تحصیلی و آموزشی خاص قرار گرفته اند. مطالب این کتاب بر اساس مکالمات واقعی و روزمره هستند و این موضوع به زبان آموز فرصت می دهد تا زبان انگلیسی استرالیایی را بهتر درک کند. امیدواریم که دانلود کردن این کتاب را در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین از دست ندهید و مورد توجه شما قرار بگیرد. ضمناً توصیه می کنیم که از کتاب آموزش لهجه زبان انگلیسی استرالیایی واقعی Listening to Australia – Intermediate و کتاب آموزش لهجه زبان انگلیسی استرالیایی واقعی Listening to Australia – Post-Beginner نیز دیدن کنید.

Listening to Australia – Advanced

Listening to Australia provides a variety of texts for advanced students of English. The texts include casual conversations, complex transactions and texts from educational and media contexts. They are based on authentic discourse and offer students a chance to understand Australian English.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت شنیداری و لیسنینگ زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش لهجه زبان انگلیسی استرالیایی واقعی Listening to Australia – Advanced”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید