کتاب داستان های پیشرفته برای آموزش زبان انگلیسی Advanced Stories for Reproduction

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان های پیشرفته برای آموزش زبان انگلیسی Advanced Stories for Reproduction

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Advanced Stories for Reproduction را به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. این کتاب بی نظیر به شما کمک می کند تا با داستان های زبان انگلیسی مهارتهای مختلف خود را تقویت کنید. کتاب داستان Advanced Stories for Reproduction در سطوح بسیار پیشرفته می‌تواند دانش شما در زبان انگلیسی را تقویت کرده و شما را با ساختارهای مختلف گرامری و همچنین واژگان زبان انگلیسی روبرو کند. این کتاب در رابطه با حکایت های کوتاه به زبان انگلیسی می باشد که به منظور تقویت مهارت ریدینگ و لیسنینگ شما تنظیم گردیده اند. استفاده کردن از این کتاب داستان به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی توصیه می شود. ضمناً توصیه میکنیم از کتاب داستان های ابتدایی برای آموزش زبان انگلیسی Elementary Stories for Reproduction 1 و کتاب داستان های ابتدایی برای آموزش زبان انگلیسی Elementary Stories for Reproduction 2 دیدن بفرمایید. امیدواریم که کتاب Advanced Stories for Reproduction نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Advanced Stories for Reproduction 1

Short anecdotes for oral or written retelling. The books in these two graded series train students to reproduce material they have listened to or read. Each book contains short, amusing anecdotes, followed by a set of comprehension questions on the passage. Each book contains a complete wordlist at the back.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان های پیشرفته برای آموزش زبان انگلیسی Advanced Stories for Reproduction”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید