مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای آمادگی آزمون وکالت LSAT

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای آمادگی آزمون وکالت LSAT

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه ای را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید با استفاده از آن در آزمون زبان انگلیسی LSAT که مخفف The Law School Admission Test می باشد، شرکت کرده و حداکثر موفقیت را کسب کنید. مجموعه آموزشی LSAT برای تمامی زبان آموزان فعال در حوزه قانون و حقوق بسیار مناسب خواهد بود. با استفاده از این مجموعه شما می توانید مهارت های زبان انگلیسی خود در رابطه با رشته حقوق را تقویت کرده و در خارج از کشور حضور موثرتری را داشته باشید. علاوه بر این مجموعه آموزشی توصیه می‌کنیم که از مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی رشته وکالت و قانون Career Paths: Law و کتاب زبان انگلیسی فنی رشته حقوق برای وکلا Professional English in Use – Law نیز دیدن بفرمایید. امیدواریم که این مجموعه نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

The Law School Admission Test (LSAT)

The Law School Admission Test (LSAT) is a half-day standardized test administered four times each year at designated testing centers throughout the world. Administered by the Law School Admission Council (LSAC) for prospective law school candidates, the LSAT is designed to assess reading comprehension, logical, and verbal reasoning proficiencies. The test is an integral part of the law school admission process in the United States, Canada (common law programs only), the University of Melbourne, Australia and a growing number of other countries. An applicant cannot take the LSAT more than three times within a two-year period.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی سایر آزمون های زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای آمادگی آزمون وکالت LSAT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید