مجموعه کامل تقویت مهارتهای چهارگانه زبان انگلیسی نیو هورایزن New Horizons

۰ ریال
0 فروش

مجموعه کامل تقویت مهارتهای چهارگانه زبان انگلیسی نیو هورایزن New Horizons

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه آموزش کامل زبان انگلیسی New Horizons را برای تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی برای زبان آموزان نوجوان تنظیم شده است و با استفاده از مسائل روز و مدرن سعی در تقویت و منسجم ساختن مهارتهای مختلف زبان انگلیسی شما دارند. مجموعه New Horizons به آموزش مهارت های مکالمه زبان انگلیسی، تقویت مهارت لیسنینگ، توسعه دانش لغات و کلمات زبان انگلیسی، گرامر زبان انگلیسی، نگارش و رایتینگ و همچنین ارتقای مهارت خواندن و درک مطلب خواهد کرد. مجموعه New Horizons با ارائه دادن تمرینات متنوع و ضروری زبان آموزان را کمک خواهد کرد که در آزمونهای زبان انگلیسی نیز بهترین نتیجه را کسب کنند . در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین از تمامی علاقمندان به زبان انگلیسی دعوت می‌کنیم که مجموعه New Horizons را به صورت صورت رایگان دانلود کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی آن استفاده کنند.

New Horizons

New Horizons is a four-level upper secondary course that sets achievable goals and builds confidence New Horizons includes 100% new content and updated exam training to prepare students for the B1 school-leaving exam. A wide range of topics engage teenagers’ interest and provide essential vocabulary. Practical grammar exercises then build students’ confidence in communication.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه کامل تقویت مهارتهای چهارگانه زبان انگلیسی نیو هورایزن New Horizons”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید