کتاب داستان زبان انگلیسی روز خوب، روز بد Good Day, Bad Day

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی روز خوب، روز بد Good Day, Bad Day

استفاده از کتاب های داستان یکی از بهترین روش ها برای تقویت مهارت ریدینگ و گسترده تر کردن دایره واژگان زبان انگلیسی شما به حساب می آید. علاوه بر این با استفاده از فایل های صوتی کتاب های داستان شما می توانید تلفظ صحیح واژگان را فرا بگیرید. از آنجایی که کتاب‌های داستان کاملاً جذاب هستند، شما مایل به ادامه آنها خواهید شد. همواره در وب سایت کاردوآنلاین سعی بر این بوده است که بتوانیم کتاب داستان های جدیدی را برای تمامی زبان آموزان در تمامی سطوح تنظیم‌کنیم. در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین نیز کتاب Good Day, Bad Day را برای شما در نظر گرفته ایم تا با استفاده از آن بتوانید مهارت‌های خود را تقویت کنید. در این کتاب داستان دختری به نام Kerry برادرش به نام Mike را برای اولین بار در خانه جدیدش ملاقات می کند. بعد از آن این دو نفر به سراغ کسی می روند تا بتواند آینده‌شان را پیش‌بینی کند. اتفاقات جالبی که در این داستان می‌افتد را با دانلود کردن آن از وب سایت کاردوآنلاین مطالعه کنید.

Good Day, Bad Day

Kerry is visiting her brother, Mike for the first time in his new home. She sees a sign for a fortune teller. Mike doesn’t believe in fortune tellers, but he goes, too. What does Rosie say to him? And is she right?

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی روز خوب، روز بد Good Day, Bad Day”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید