مجموعه آموزش ریدینگ و خواندن زبان انگلیسی Reading Comprehension

۷۲۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش ریدینگ و خواندن زبان انگلیسی Reading Comprehension

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه Reading Comprehension که یک مجموعه پنج سطحی می باشد را، به شما تقدیم میکنیم. این مجموعه به منظور تقویت مهارت ریدینگ و خواندن و همچنین درک مطلب زبان انگلیسی تنظیم و تدوین شده است. مجموعه آموزشی Reading Comprehension برای زبان آموزان خردسال در نظر گرفته شده است. با استفاده از متون بسیار ارزشمند و جذاب این مجموعه آموزشی می توانید در قالب موضوعات تخیلی و غیر تخیلی و البته شعر و ادبیات به تقویت مهارت درک مطلب زبان آموزان بپردازید. متونی که در این مجموعه قرار گرفته شده اند به صورت شکل نمایش داده شده اند. سپس با استفاده از تمریناتی میزان فهم مطالب سنجیده می‌شود. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه Reading Comprehension به شما تقدیم می گردد. امیدواریم که مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

Reading Comprehension

A program for developing language skills in primary classrooms or at home. Reading Comprehension introduces children to a wide range of fiction, non-fiction and poetry, with carefully graded activities. Each book in the series introduces pupils to a wide range of culturally appropriate text types, including fiction, poetry and non-fiction. The books are carefully graded according to readability and increase in difficulty.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت ریدینگ و درک مطلب زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش ریدینگ و خواندن زبان انگلیسی Reading Comprehension”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید