مجموعه آموزش خودخوان گرامر ضروری زبان انگلیسی New Grammar

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش خودخوان گرامر ضروری زبان انگلیسی New Grammar

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه New Grammar اختصاص داده ایم تا با استفاده از آن بتوانید دانش خود در رابطه با گرامر و قواعد دستوری زبان انگلیسی را تقویت کنید. مجموعه New Grammar  برای تمامی زبان آموزان در سطوح مختلف مناسب می باشد و با استفاده از یک روند آموزشی کاملاً متناسب، دانش شما در رابطه با گرامر زبان انگلیسی را مرحله به مرحله تقویت خواهد کرد. موضوعات ارائه شده در کتاب‌های New Grammar کوتاه و البته متنوع هستند و در هر کدام از بخش‌های این مجموعه فرصت کافی برای تمرین کردن مباحث ارائه شده برای شما فراهم گردیده است. این مجموعه برای تمامی زبان آموزان و به طور ویژه زبان آموزان نوجوان که قصد تقویت گرامر زبان انگلیسی خود را دارند بسیار مناسب خواهد بود. از تمامی علاقمندان دعوت می کنیم که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه New Grammar را دانلود کنند.

New Grammar

A gentle introduction to grammar for all ages! Clear signposting of grammar topics and short units that can be used in any order make the books easy to use alongside any upper primary/lower secondary beginner’s course. Ideal for Young Learners English Tests preparation.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش خودخوان گرامر ضروری زبان انگلیسی New Grammar”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید