نرم افزار دیکشنری مصور The Heinle Picture Dictionary

The Heinle Picture Dictionary (1)
۰ ریال
2 فروش

نرم افزار دیکشنری مصور The Heinle Picture Dictionary

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نرم افزاری را برای شما در نظر گرفته ایم تا با استفاده از آن بتوانید به صورت مصور دایره واژگان خود را تقویت کنید. نرم افزار The Heinle Picture Dictionary به شما کمک می کند تا بتوانید کلمات اساسی در رابطه با خانواده، سلامتی، کار، هنر، حمل و نقل، غذا و غیره را به سادگی فرا گرفته و بسیاری از موضوعات از قبیل سبزیجات، گوشت ها، حبوبات، وسایل آشپزی، رستوران، سوپرمارکت و غیره را آموزش ببینید. این نرم افزار بی نظیر به شما کمک می کند تا ۴۰۰۰ کلمه اساسی را در زبان انگلیسی فرا گرفته و دانش واژگان خود را به شکلی کاملاً تخصصی تقویت کنید. بخش‌های مختلفی از دیکشنری The Heinle Picture Dictionary به شما کمک می کند تا املای کلمات زبان انگلیسی و مهارت خود در Reading را نیز تقویت کنید. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید این مجموعه صوتی بی نظیر را دانلود کرده و از آن استفاده بفرمایید.

The Heinle Picture Dictionary

True Dictionary presents new vocabulary in contextualized, thematic readings and high-frequency collocations. It also offers immediate practice and reinforcement through “Words in Action.” Whether used as a classroom text or a self-study tool, The Heinle Picture Dictionary will rapidly move students toward fluency.

این محصول بخشی از آرشیو کامل دیکشنری های نرم افزاری و کتابی زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار دیکشنری مصور The Heinle Picture Dictionary”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید