کتاب مکالمات دنیای واقعی در انگلیس و آمریکا Making Out in English

۰ ریال
0 فروش

کتاب مکالمات دنیای واقعی در انگلیس و آمریکا Making Out in English

کتاب Making Out in English که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد یک منبع بسیار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی عامیانه و غیررسمی می باشد. با استفاده از کتاب Making Out in English نه تنها می توانید در حوزه‌های مختلف مکالمات جذابی را به زبان انگلیسی دریافت کنید، بلکه به سادگی می توانید عبارات و اصطلاحات غیر رسمی را نیز فرا بگیرید. کتاب Making Out in English یک منبع بسیار کامل است که می‌تواند به صورت خودکار توسط زبان آموزان مطالعه گردد و مهارت اسپیکینگ آنها را تقویت کند. این کتاب با موضوع بندی مطالب خود کمک می کند تا شما بتوانید در هرکدام از این موضوع ها با مکالمات متنوعی برخورد کرده و عبارات کاربردی را در قالب مکالمات فرا بگیرید. امیدواریم کتاب Making Out in English مورد توجه تمامی زبان آموزان عزیز و تمامی علاقه مندان به تقویت مهارت اسپیکینگ قرار بگیرد.

Making Out in English

English classes and textbooks tend to spend a lot of time rehearsing for the same fictitious scenarios but chances are while in America or England you will spend a lot more time trying to make new friends or start new romances—something you may not be prepared for.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب مکالمات دنیای واقعی در انگلیس و آمریکا Making Out in English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید