کتاب سوالات واقعی آزمون زبان انگلیسی اف سی ای Practice Tests for First Certificate

Practice Tests for First Certificate
۰ ریال
0 فروش

کتاب سوالات واقعی آزمون زبان انگلیسی اف سی ای Practice Tests for First Certificate

استفاده از آزمون های اصلی برای کسب مهارت های ضروری شرکت در آزمون های بین المللی از قبیل FCE یک موضوع بسیار مهم به حساب می‌آید. از همین جهت همواره سعی کرده‌ایم در کنار انتشار مجموعه های آموزشی کتاب‌هایی را نیز برای شما در نظر بگیریم تا با استفاده از آنها بتوانید با نمونه سوالات واقعی آزمون‌ها آشنا بشوید. کتاب Practice Tests for First Certificate که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد، نیز دقیقاً به منظور انجام چنین کاری تنظیم شده است. در کتاب Practice Tests for First Certificate ۴ تست واقعی برای آزمون زبان انگلیسی FCE قرار داده شده است که با استفاده از آنها می توانید توانمندی های خود برای شرکت در این آزمون را تقویت کنید. امیدواریم این کتاب نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Practice Tests for First Certificate

Four complete practice tests which follow the format of the revised  First Certificate English examination. The book is published with key which includes tapescripts, answers and teacher’s notes.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی اف سی ای FCE می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب سوالات واقعی آزمون زبان انگلیسی اف سی ای Practice Tests for First Certificate”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید