نرم افزار دیکشنری زبان انگلیسی ورد وایز Longman Wordwise Dictionary

Longman Wordwise Dictionary
۰ ریال
0 فروش

نرم افزار دیکشنری زبان انگلیسی ورد وایز Longman Wordwise Dictionary

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین نرم افزار دیگری را به عنوان یک دیکشنری برای تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی در نظر گرفته‌ایم. دیکشنری Longman Wordwise Dictionary برای زبان آموزان سطح پیش متوسطه و همچنین متوسطه تنظیم شده است. این دیکشنری حاوی ۳۸ هزار کلمه و عبارت بسیار پرکاربرد به همراه توضیحات روان و قابل فهم می باشد. دیکشنری Longman Wordwise Dictionary شامل چندین بخش است که هر کدام به گونه ای در بهبود مهارت‌های زبانی شما ایفای نقش خواهند کرد. بخش اصلی دیکشنری Longman Wordwise Dictionary شامل معنی روان لغات، مثال، تلفظ امریکایی و بریتانیایی و البته کلمات کلیدی می‌باشند. بخش دیگری از دیکشنری عنوان شامل تصاویر می باشد که به شما کمک می‌کند با استفاده از تصاویر بسیار جذاب واژگان مربوطه را فرا بگیرید. علاوه بر این، یکی دیگر از بخش های دیکشنری Longman Wordwise Dictionary شامل ویدیو های کوتاه می باشد که با استفاده از آنها می توانید بسیاری از کلماتی که دارای معانی مخصوص هستند را، فرا بگیرید. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین دیکشنری Longman Wordwise Dictionary به شما تقدیم می گردد. امیدواریم که این نرم افزار نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Longman Wordwise Dictionary

Longman Wordwise Dictionary is a British and American English dictionary for Pre-intermediate and intermediate learners. Here you will find 38,000 words, phrases & meanings, all in simple easy-to-understand explanations. Word choice boxes explain the differences between words with similar or confusing meanings and special notes ensure students avoid common mistakes. The Longman Memory coach CD-ROM with its interactive exercises, photos and memory games, helps students learn words in a fun and engaging way.

این محصول بخشی از آرشیو کامل دیکشنری های نرم افزاری و کتابی زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار دیکشنری زبان انگلیسی ورد وایز Longman Wordwise Dictionary”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید