کتاب اشتباهات رایج در آزمون کمبریج سی پی ای Common Mistakes at CPE

Common Mistakes at CPE
۰ ریال
0 فروش

کتاب اشتباهات رایج در آزمون کمبریج سی پی ای Common Mistakes at CPE

کتاب Common Mistakes at CPE که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد کمک می کند تا بتوانید حداکثر نمره را در آزمون زبان انگلیسی CPEکسب کنید. این آزمون به منظور سنجش سطح توانمندی افراد در پیشرفته ترین سطح ممکن برگزار می گردد. آزمون CPE نیازمند دانش فوق العاده در زبان انگلیسی است و فقط زبان آموزان پیشرفته هستند که می‌توانند حداکثر نمره را در این آزمون کسب کنند. در کتاب Common Mistakes at CPE که بر اساس تجزیه و تحلیل هزاران نمونه تست واقعی تنظیم شده است شما می توانید با اشتباهات رایج زبان آموزان در آزمون CPE آشنا شده و طبیعتا آنها را مرتکب نشوید. این کتاب بی نظیر یک مبنع خودآموز فوق العاده خواهد بود و کمک می کند تا شما بتوانید از اشتباهات رایج زبان آموزانی که در آزمون CPE شرکت می کنند خودداری کنید. ضمناً علاوه بر استفاده کردن از این کتاب توصیه می‌کنیم که از کتاب اشتباهات رایج در آزمون کمبریج سی ای ای Common Mistakes at CAE و کتاب اشتباهات رایج در آزمون کمبریج اف سی ای Common Mistakes at FCE تامین کنید.

Common Mistakes at CPE

This invaluable little book highlights the real mistakes that students make in the exam – and shows how to avoid them. Based on analysis of thousands of exam scripts, each unit targets a key problem area. Clear explanations and exercises help students to use the language accurately. Regular tests offer students a further opportunity to check and consolidate what they have learnt. * Highlights common mistakes that learners really make * Based on analysis of thousands of exam scripts * Short, snappy explanations focus on key problem areas * Includes exam-style exercises.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی سی پی ای CPE می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب اشتباهات رایج در آزمون کمبریج سی پی ای Common Mistakes at CPE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید