کتاب هری پاتر به زبان ترکی استانبولی Harry Potter and the Philosopher’s Stone

Harry Potter and the Philosopher’s Stone
۰ ریال
0 فروش

کتاب هری پاتر به زبان ترکی استانبولی Harry Potter and the Philosopher’s Stone

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین کتاب Harry Potter and the Philosopher’s Stone را این بار به زبان ترکی استانبولی برای شما در نظر گرفته ایم. رمان های هری پاتر یکی از مشهور ترین و بهترین رمان هایی هستند که برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ منتشر شده اند. با استفاده از رمان Harry Potter and the Philosopher’s Stone که در این قسمت به صورت رایگان به شما تقدیم می گردد، می‌توانید با داستان‌های هری پاتر که یک پسر بچه در سال‌های ابتدایی عمر خود می باشد آشنا بشوید. او قدرت های جادوگری خود را کشف می کند و در مدرسه ای مشغول به تحصیل جادوگری می باشد. امیدواریم کتاب Harry Potter and the Philosopher’s Stone که در این قسمت به تمامی علاقه مندان به زبان ترکی استانبولی تقدیم می گردد، بتواند مورد توجه شما دوستان عزیز قرار بگیرد. ضمنا در رابطه با رمان هری پاتر پیش‌تر مجموعه هایی بر روی وب سایت کاردوآنلاین به زبان های مختلف منتشر شده است که برای مثال می‌توانید از مجموعه رمان های هری پاتر به زبان چینی و  مجموعه رمان های هری پاتر به زبان مجارستانی استفاده کنید.

Harry Potter and the Philosopher’s Stone

Harry Potter and the Philosopher’s Stone is the first novel in the Harry Potter series and J. K. Rowling’s debut novel, first published in 1997 by Bloomsbury. It was published in the United States as Harry Potter and the Sorcerer’s Stone by Scholastic Corporation in 1998. The plot follows Harry Potter, a young wizard who discovers his magical heritage as he makes close friends and a few enemies in his first year at the Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. With the help of his friends, Harry faces an attempted comeback by the dark wizard Lord Voldemort, who killed Harry’s parents, but failed to kill Harry when he was just a year old.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان ترکی استانبولی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب هری پاتر به زبان ترکی استانبولی Harry Potter and the Philosopher’s Stone”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید