دوره داستان های زبان انگلیسی سطح بندی شده به زبان فارسی

۰ ریال
2 فروش

دوره داستان های زبان انگلیسی سطح بندی شده به زبان فارسی

در این دوره آموزشی داستان های مختلفی را در سه سطح مبتدی و میانی و پیشرفته گردآوری کرده و به شما ارائه می دهیم. استفاده کردن از این داستان ها که اغلب حالت اخبار دارند کمک میکند تا بتوانید مهارت خواندن خود در زبان انگلیسی را تقویت کرده و دایره واژگان زبان انگلیسی خود را گسترده تر کنید.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجایی که این دوره آموزشی در سه سطح مختلف گردآوری شده است تمامی زبان آموزان سطح مبتدی و میانی و پیشرفته می توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این موضوع، متقاضیانشرکت در آزمون های بین المللی از قبیل ایلتس و یا تافل که نیازمند تقویت مهارت درک مطلب و گسترش دایره واژگان خود هستند نیز می‌توانند جزء مخاطبین این دوره آموزشی باشند. 

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

محتوای این دوره آموزشی از فایل های pdf تشکیل شده است. داستان های ارائه شده در سه سطح مختلف گردآوری شده اند و در فایل های pdf قرار گرفته اند. ضمناً، این فایل ها قابلیت چاپ شدن را دارند و می توانند به سادگی در تبلت نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

با استفاده کردن از این دوره آموزشی به سادگی می توانید مهارت درک مطلب و خواندن خود را در زبان انگلیسی تقویت کنید. ضمناً، از آنجایی که داستان ها به صورت سطح بندی شده منتشر می شوند، میتوانید با توجه به سطح زبان انگلیسی خود از داستان ها استفاده نمایید. 

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره داستان های زبان انگلیسی سطح بندی شده به زبان فارسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید