مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و کسب کار Business Start-Up

۰ ریال
1 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و کسب کار Business Start-Up

اگر شما نیز جزو آن دسته از زبان آموزانی هستید که از زبان انگلیسی در شغل و حرفه خود استفاده می‌کنند، ممکن است بخواهید که در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین از مجموعه Business Start-Up نیز استفاده کنید. این مجموعه آموزشی بی نظیر در دو سطح تنظیم شده است و می‌تواند بسیاری از سناریوهای ارتباطی و تعاملی در حوزه های شغلی را به شما آموزش بدهد. مجموعه آموزشی Business Start-Up به شما کمک می کند تا در حوزه‌های مختلف کاری بتوانید از زبان انگلیسی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین این مجموعه آموزشی بی نظیر به شما تقدیم می گردد. امیدواریم که مورد توجه تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد. ضمناً توصیه میکنیم از مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و کسب و کار Business Focus و مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای کسب و کار Business Venture نیز دیدن بفرمایید.

Business Start-Up

Business Start-Up brings reality to the most basic level of language learning through the use of authentic material, real companies and credible communication scenarios, ensuring that adult learners remain interested and motivated. Communication skills are carefully prioritized, allowing learners to start working in English at the earliest opportunity.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و کسب کار Business Start-Up”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید