پادکست آموزش زبان انگلیسی در شش دقیقه BBC 6 Minute English

۱,۵۰۰,۰۰۰ ریال
2 فروش

پادکست آموزش زبان انگلیسی در شش دقیقه BBC 6 Minute English

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی پادکست BBC 6 Minute English به منظور آموزش زبان انگلیسی اختصاص داده ایم. این سری پادکست که از بخش آموزش زبان انگلیسی شبکه BBC به شما تقدیم می شود، زبان انگلیسی شما از جهات مختلف را تقویت خواهد کرد. هر قسمت از این پادکست به یک موضوع خاص اختصاص یافته است و در قالب آن واژگان مختلف آن موضوع به شما آموزش داده خواهند شد. قسمت های پادکست BBC 6 Minute English کوتاه هستند و در قالب شش دقیقه به شما ارائه می شوند. علاوه بر این موضوع فایل های PDF مربوط به متن پادکست ها نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تمامی افرادی که به دنبال تقویت مهارت Listening خود هستند و یا می خواهند از پادکست ها برای تقویت مهارت های خود به منظور شرکت در آزمون زبان انگلیسی IELTS استفاده کنند، می توانند از پادکست BBC 6 Minute English بهره مند شوند. امیدواریم که این سری آموزشی نیز مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد. ضمناً حتما توصیه می‌کنیم که از پادکست آموزش زبان انگلیسی انگلیش کلاس English Class 101 نیز دیدن بفرمایید.

BBC 6 Minute English

Learn and practise useful English language for everyday situations with the BBC. Your weekly instruction manual for saying or doing something in English is published every Wednesday. Each programme is six minutes long and contains examples and explanations to help you improve your knowledge of the English language across a wide range of topics.

این محصول بخشی از آرشیو کامل پادکست های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

1 دیدگاه برای پادکست آموزش زبان انگلیسی در شش دقیقه BBC 6 Minute English

  1. محسن

    BBC 6 MINUTES ENGLISH

    • afsan-kardo-niaz123

      نخیر شما اشتباه میگید. چون در نقش صفت هست نیازی به جمع بستن اون نیست و به معنی انگلیسی ۶ دقیقه ای و یا همچین چیزی است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید