مجموعه تقویت مهارت های زبان انگلیسی آپ استریم Upstream

۳۰۰,۰۰۰ ریال
2 فروش

مجموعه تقویت مهارت های زبان انگلیسی آپ استریم Upstream

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه بی نظیر دیگری را برای یادگیری زبان انگلیسی شما عزیزان در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی عالی برای زبان آموزان مختلف که در سطح مقدماتی هستند و می‌خواهند تا سطح پیشرفته پیش بروند در نظر گرفته شده است. مجموعه Upstream با متونی منحصر به فرد و خاص به شما کمک می کند تا مهارت های مختلف زبان انگلیسی خود از قبیل مکالمه، لغات زبان انگلیسی، مهارت ریدینگ و درک مطلب، مهارت لیسنینگ، نگارش و گرامر را تقویت کنید. سطوح مختلف مجموعه Upstream شامل کتاب‌هایی هستند که می توانند تمامی مهارت های مختلف زبان انگلیسی شما را تقویت کنند. متون متنوع، مکالمات روزمره، تمرینات گرامر و رایتینگ، بخش های ادبی و همچنین موضوعات فرهنگی همگی از ویژگی های مجموعه Upstream به حساب می‌آیند. لهجه فایلهای صوتی مجموعه کتابهای Upstream نیز بریتانیایی می باشد. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین این مجموعه آموزشی بی نظیر به تمام علاقه مندان به زبان انگلیسی تقدیم می گردد. امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

Upstream

Upstream Beginner A1+ to Intermediate B1+ are complete courses for learners studying English from Beginner to Intermediate levels. They aim at the development of all four skills through a variety of communicative tasks, while allowing for a flexibility of approach which make them suitable for all classes, including large or mixed-ability groups. The key language is regularly recycled, achieving active, holistic and humanistic learning. Their syllabi reflect the guidelines of the Council of Europe Framework.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تقویت مهارت های زبان انگلیسی آپ استریم Upstream”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید