مجموعه یادگیری کلمات زبان انگلیسی در اخبار BBC World News English

۰ ریال
0 فروش

مجموعه یادگیری کلمات زبان انگلیسی در اخبار BBC World News English

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین به معرفی مجموعه BBC World News English اختصاص یافته است. با استفاده از این مجموعه آموزشی شما می توانید بهترین واژگان و پرکاربرد ترین عبارات مربوط به اخبار زبان انگلیسی را آموزش ببینید. پیشتر نیز مجموعه ‌های بی‌نظیری برای یادگیری همین موضوع بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار داده شده اند که برای مثال می توانید از آرشیو اخبار آموزش زبان انگلیسی شبکه سی ان ان CNN Student News و مجموعه ویدئوهای اخبار و گزارش های خبری زبان انگلیسی BBC News Review دیدن کنید. امیدواریم که با استفاده از مجموعه BBC World News English و فایل های صوتی آن بتوانید اصطلاحات و عبارات تخصصی اخبار های زبان انگلیسی در حوزه‌های مختلف از قبیل موضوعات مربوط به مهاجرت تا گرم شدن کره زمین را به بهترین شکل ممکن و به جذاب ترین روش آموزش ببینید.

BBC World News English

With topics ranging from global warming to immigration issues, this series offers learners the chance to explore and understand our changing world and improve their English. Aimed at learners at beginner to intermediate level, this series delivers authentic, stimulating and varied English language practice.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه یادگیری کلمات زبان انگلیسی در اخبار BBC World News English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید