مجموعه آموزش مکالمه و مهارت شنیداری زبان انگلیسی Let’s Talk ویرایش دوم

۰ ریال
5 فروش

مجموعه آموزش مکالمه و مهارت شنیداری زبان انگلیسی Let’s Talk ویرایش دوم

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه Let’s Talk ویرایش دوم را به منظور تقویت مهارت مکالمه و Speaking شما در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی که با لهجه انگلیسی آمریکایی نیز تنظیم شده است، به شما کمک می کند تا به سادگی بتوانید مهارت Speaking و Listening خود را در سه سطح تقویت کنید. این مجموعه آموزشی به منظور تقویت مهارت های Fluency زبان انگلیسی به همراه تمرین های بسیار چالش برانگیز تنظیم شده است. با استفاده از مجموعه Let’s Talk ویرایش دوم زبان آموزان فرصت بیشتری برای صحبت کردن خواهند داشت و این موضوع باعث می‌شود تا بتوانند مهارت مکالمه خود را تقویت کنند. استفاده کردن از واژگان مختلف زبان انگلیسی به همراه ساختارهای گرامری به منظور تثبیت هر دوی این ها از ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه Let’s Talk ویرایش دوم به حساب می آید. امیدواریم که این مجموعه بی نظیر نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Let’s Talk – 2nd Edition

Let’s Talk is a fully revised edition of Let’s Talk, the successful speaking and listening course that takes students from a high-beginning to a high-intermediate level. Like the first edition, this three-level course in American English is designed to develop oral communication skills and increase fluency. Unique twists on topics draw students into conversations, and engaging activities guarantee maximum talking time. Features of the new edition include more systematic presentation and recycling of structures and vocabulary, increased focus on communication activities, and Expansion review sections every four units.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع ویدئویی آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش مکالمه و مهارت شنیداری زبان انگلیسی Let’s Talk ویرایش دوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید