دوره بیست و هشت مکالمه ضروری در زبان انگلیسی

۰ ریال
2 فروش

دوره بیست و هشت مکالمه ضروری در زبان انگلیسی

در این دوره آموزشی باری دیگر به مکالمات زبان انگلیسی پرداخته ایم. این دوره آموزشی از بیست و هشت مکالمه تشکیل شده است که با استفاده کردن از آن می‌توانید تعداد قابل توجهی از عبارت های پرکاربرد در اسپیکینگ را فرا بگیرید.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزشی پیش رو مناسب زبان آموزان سطح مبتدی و میانی می باشد. مکالمات ارائه شده در این دوره آموزشی اغلب ساده و کم حجم هستند. بنابراین، پ زبان آموزانی که از سطح پایین تری در زبان انگلیسی برخوردار هستند به سادگی می‌توانند از این دوره آموزشی استفاده کنند.

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

این دوره آموزشی را در قالب فایل های صوتی و فایل های pdf تنظیم کرده ایم. فایل های pdf قابل چاپ هستند و فایل های صوتی را نیز می توانید به موبایل های خود منتقل کرده و بارها به آنها گوش بدهید. استفاده کردن از فایل های صوتی به صورت مکرر کمک می کند تا بتوانید عبارت های آموزش داده شده را در ذهن خود تثبیت کنید. این فایل ها همچنین به تقویت مهارت تلفظ شما و نهایتاً مهارت مکالمه شما کمک خواهند کرد.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

در دوره پیش رو به آموزش بیست و هشت مکالمه کوتاه و البته جذاب خواهیم پرداخت. این مکالمات کمک می‌کنند تا بتوانید عبارتهای کاربردی زبان انگلیسی را به صورت واقعی فرا گرفته و آنها را به دایره واژگان خود اضافه کنید. بنابراین، احتمال اینکه بتوانید از این عبارت ها در مکالمات خود نیز استفاده کنید و به این ترتیب مهارت اسپیکینگ خود را تقویت نمایید بسیار بالا خواهد بود.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره بیست و هشت مکالمه ضروری در زبان انگلیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید