مجموعه آموزش هزار لغت اساسی و کلیدی در زبان انگلیسی ۱۰۰۰ Basic English Words

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش لغات زبان انگلیسی 1000 Basic English Words

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی دیگر را به منظور تقویت مهارت زبان انگلیسی شما و به طور ویژه یادگیری لغات اساسی و کلیدی در زبان انگلیسی در نظر گرفته ایم. مجموعه  1000 Basic English Words به شما 1000 واژه بسیار ضروری در زبان انگلیسی را با روشی بسیار کاربردی آموزش خواهد داد. هزار واژگانی که در مجموع 1000 Basic English Words در دستور کار قرار می گیرند، جزو کلمات بسیار پرکاربرد و ضروری در زبان انگلیسی هستند و تمامی زبان آموزان از سطح مبتدی تا حرفه ای می توانند از این مجموعه آموزشی بهره مند شوند. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید این سری آموزشی را دانلود کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی آن استفاده کنید. مجموعه های بیشتری نیز بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار داده شدند که به منظور تقویت دایره واژگان شما مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال می توانید از مجموعه آموزش چهارهزار کلمه ضروری زبان انگلیسی ۴۰۰۰ Essential English Words ویرایش دوم و کتاب آموزش واژگان و لغات پیشرفته در زبان انگلیسی Verbal Advantage و مجموعه آموزش مهمترین واژگان ضروری زبان انگلیسی وربال پاور Verbal Power دیدن بفرمایید.

1000 Basic English Words

1000 Basic English Words is a four-book series, designed to introduce 1000 essential English words to EFL learners and to reinforce the students’ learning through the systematic recycling and review of each of these word.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش هزار لغت اساسی و کلیدی در زبان انگلیسی ۱۰۰۰ Basic English Words”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید