مجموعه ویدئویی بیایید انگلیسی یاد بگیریم VOA Let’s Teach English

VOA Let's Learn English
۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی بیایید انگلیسی یاد بگیریم VOA Let’s Teach English

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه ویدیویی دیگری را با نام VOA Let’s Learn English به تمامی علاقمندان تقدیم می‌کنیم. این مجموعه ویدئویی به شما کمک می کند تا بسیاری از موضوعات مربوط به زبان انگلیسی از قبیل گرامر، واژگان و مهارت های چهارگانه خود را تقویت کنید. این مجموعه ویدئویی به طور ویژه برای زبان آموزان سطح میانی تنظیم شده است، اما تمامی زبان آموزان سطوح مختلف می توانند از آن بهره مند شوند. مجموعه ویدیویی VOA Let’s Learn English می تواند به صورت خودخوان و در قالب یک مکمل آموزشی مورد استفاده قرار بگیرد. ضمنا پیش تر سری دوم این مجموعه نیز بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار داده شده است که می توانید از مجموعه ویدئویی بیایید انگلیسی یاد بگیریم VOA Let’s Learn English سری دوم آن را دریافت کنید. امیدواریم این مجموعه آموزشی نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

VOA Let’s Teach English

The Let’s Teach English video series offers free online training for English language educators worldwide. It is based on the Women Teaching Women English text for adult, beginning level learners. Voice of America and the University of Oregon are partners on this project. The course includes:

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع تدریس زبان انگلیسی برای مدرسین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی بیایید انگلیسی یاد بگیریم VOA Let’s Teach English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید