مجموعه تقویت ریدینگ و درک مطلب زبان انگلیسی Reading Sponge

۰ ریال
0 فروش

مجموعه تقویت ریدینگ و درک مطلب زبان انگلیسی Reading Sponge

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی دیگر را برای شما در نظر گرفته ایم که با استفاده از آن می توانید مهارت ریدینگ و درک مطلب خود در زبان انگلیسی را تقویت کنید. مجموعه Reading Sponge یک دوره آموزشی سه سطحی است که برای زبان آموزان سطوح ابتدایی تنظیم شده است و به منظور تقویت مهارت های درک مطلب آنها ارائه گردیده است. با استفاده از تصاویر بسیار جذاب به مجموعه آموزشی Reading Sponge می توانید زبان آموزان را با بسیاری از واژگان زبان انگلیسی آشنا کرده و مهارت های ریدینگ آنها را تقویت کنید. مجموعه آموزشی Reading Sponge شامل متون تخیلی و غیر تخیلی است و این موضوع باعث می‌شود تا زبان آموزان بتوانند با گستره وسیعی از مطالب آموزشی برخورد داشته باشند. از تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و به طور ویژه تمرین مهارت ریدینگ و گسترش دایره واژگان دعوت می کنیم که در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Reading Sponge را دانلود کنند.

Reading Sponge

Reading Sponge is a three-leveled reading series designed for beginner students to strengthen the foundation of reading comprehension skills. Accompanied by fascinating visuals, this series equips students with a wide vocabulary while developing reading comprehension skills. Themes based on current North American curriculum guide students to use their imagination as they explore various fiction stories and nonfiction articles.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت ریدینگ و درک مطلب زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تقویت ریدینگ و درک مطلب زبان انگلیسی Reading Sponge”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید