مجموعه اهداف خواندن و نوشتن در زبان انگلیسی Reading and Writing Targets

۰ ریال
0 فروش

مجموعه اهداف خواندن و نوشتن در زبان انگلیسی Reading and Writing Targets

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی دیگر را با نام Reading and Writing Targets به شما تقدیم می کنیم. تا با استفاده از آن بتوانید در سطوح ابتدایی و میانی مهارت ریدینگ و رایتینیگ خود را تقویت کنید. مجموعه آموزشی پیش رو که Reading and Writing Targets نام دارد تمرکز خود را برای مهارتهای خواندن و نوشتن زبان انگلیسی قرار داده است با استفاده از این مجموعه آموزشی شما می توانید بسیاری از نکات مربوط به مهارت ریدینگ خود را بر اساس متون واقعی و شرایط روزمره تقویت کنید. علاوه بر تمامی این موضوعات آموزش گرامر و گسترش دایره واژگان شما با استفاده از تمرینات کاربردی و البته عملی انجام خواهد شد. با استفاده از این مجموعه آموزشی شما می توانید ضروریترین ساختارهای گرامر زبان انگلیسی که در ریدینیگ و رایتینیگ کاربرد دارند را فرا بگیرید. امیدواریم که این مجموعه بینظیر نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Reading and Writing Targets

“Reading & Writing Targets” is a full-color, three-level supplementary course which develops reading and writing skills at beginner to pre-intermediate levels. The course can be used alongside a main sourcebook at secondary level in order to reinforce the learners’ reading and writing skills. Teacher’s Book provides useful notes for the teacher and a full key to the exercises in the Student’s Book. Key Features: – a variety of texts, based on real-life situations, which develop reading skills and provide models for the learners’ own written work – lexical and grammatical exercises which familiarize learners with all the vocabulary and grammatical structures necessary to produce a successful piece of writing – useful writing tips and paragraph plans which give the learners step-by-step guidance.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه اهداف خواندن و نوشتن در زبان انگلیسی Reading and Writing Targets”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید