مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Language to Go

۰ ریال
0 فروش

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Language to Go

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی بی نظیر دیگر را به منظور تقویت مهارت های مختلف زبان انگلیسی شما از قبیل Listening و Reading و Writing و Speaking در نظر گرفته‌ایم. مجموعه آموزشی Language to Go در چهار سطح تنظیم شده است و به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان بزرگسال ارائه گردیده است. هر کدام از سطوح این مجموعه دارای قسمت‌های مختلفی به منظور تقویت مهارت Listening و Speaking شما می باشند. یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این مجموعه  ارائه تمرین های بسیار متنوع در بخش Practice Section می باشد. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت کامل دانلود کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی آن استفاده نمایید.

Language to Go

Built in’ extra resources, such as the Practice section of extra exercises, mean Language to go can easily be expanded from a short intensive course to a more extensive English course. Language points are regularly revisited and extended throughout the course, so students can join at any stage.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Language to Go”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید