مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی جاده شصت و شش VOA Route 66

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی جاده شصت و شش VOA Route 66

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه ویدئویی دیگر را برای تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی بی نظیر به شما کمک می کند تا موضوعات مختلف مربوط به زبان انگلیسی را در فضای واقعی ایالات متحده فرا بگیرید. مجموعه آموزشی VOA Route 66 یک دوره کاملاً کاربردی است که از فایل های ویدیویی و فایل های صوتی تنظیم شده است. این مجموعه آموزشی شما را با نمادهای مختلف ایالات متحده آمریکا و علاوه بر این موضوعات فرهنگی مربوطه آشنا خواهد کرد. از تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی و موضوعات فرهنگی مربوط به کشور ایالات متحده دعوت می‌کنیم که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه ویدیویی VOA Route 66 را دریافت کرده و از آن استفاده بفرمایند.

VOA Route 66

VOA Learning English follows Route 66, a 3,900-kilometer highway from Chicago to Los Angeles. An American icon, it is called the “Main Street of America” and has long been a symbol of freedom, western expansion, and America’s love of cars. VOA Learning English follows Route 66, a 3,900-kilometer highway from Chicago to Los Angeles. An American icon, it is called the “Main Street of America” and has long been a symbol of freedom, western expansion, and America’s love of cars.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع ویدئویی آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی جاده شصت و شش VOA Route 66”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید