مجموعه تقویت درک مطلب در زبان انگلیسی بخوانید و بفهمید Read and Understand

۰ ریال
0 فروش

مجموعه تقویت درک مطلب در زبان انگلیسی بخوانید و بفهمید Read and Understand

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه Read and Understand را به منظور تقویت مهارت ریدینگ و درک مطلب شما در زبان انگلیسی در نظر گرفته ایم. این مجموعه چهار سطحی به شما کمک می کند تا ضمن تقویت دایره واژگان خود در رابطه با موضوعات مختلف مهارت ریدینگ خود را نیز تقویت کنید. مجموعه آموزشی Read and Understand برای تمامی زبان آموزان سطح میانی که می خواهند مهارت های ریدینگ خود را در سطوح پیشرفته تقویت کنند بسیار مناسب خواهد بود. هر کدام از کتاب‌های مجموعه Read and Understand شامل متونی می باشند که گستره وسیعی از موضوعات جذاب را در بافتی کاملاً کاربردی و واقعی پوشش داده اند. امیدواریم که این مجموعه بی نظیر نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Read and Understand

Read and Understand is a series of four workbooks written for secondary or intermediate students who want to improve their reading comprehension skills. The reading texts in each of the two lower-level books deal with social and contemporary issues of interest to teenagers. Each of the two upper-level books contains 20 reading passages covering a range of highly interesting topics written in different text types.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت ریدینگ و درک مطلب زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تقویت درک مطلب در زبان انگلیسی بخوانید و بفهمید Read and Understand”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید