مجموعه آموزش و تقویت گرامر و لغات ضروری آزمون انگلیسی اف سی ای Spotlight on FCE

Spotlight on FCE
۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش و تقویت گرامر و لغات ضروری آزمون انگلیسی اف سی ای Spotlight on FCE

همانطور که احتمالا می دانید آزمون زبان انگلیسی FCE که مخفف First Certificate in English می باشد، یکی از آزمون‌های زبان انگلیسی است که امروزه در سرتاسر دنیا به رسمیت شناخته می شود. این آزمون زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا مهارت های خود از قبیل مهارت Speaking و Writing را در یک آزمون واقعی سنجیده و نمره کسب کنید. مجموعه های بیشماری پیشتر بر روی وب‌سایت کاردوآنلاین قرار داده شده اند که می توانند به ارتقای چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی شما از قبیل Listening و Speaking و Writing و Reading بپردازند و شما را برای شرکت کردن در آزمون زبان انگلیسی FCE آماده کنند. در این قسمت نیز مجموعه Spotlight on FCE به شما ارائه می شود. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا گرامر و لغات ضروری آزمون FCE را فرا گرفته و با بسیاری از موضوعات و مهارت های ضروری این آزمون آشنا بشوید. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین این مجموعه بی نظیر به تمامی متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی FCE تقدیم می گردد. امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Spotlight on FCE

Spotlight on FCE prepares students to be fully aware of how the exam works and how to be ready to pass it. It consolidates and builds on essential areas of grammar and vocabulary. It also develops the speaking, reading, writing and listening skills required to pass. Spotlight on FCE also works well with the new online preparation course My FCE, which offers over 40 hours of additional test preparation.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی اف سی ای FCE می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش و تقویت گرامر و لغات ضروری آزمون انگلیسی اف سی ای Spotlight on FCE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید